Friday, September 4, 2009

Cara Menggunakan CD Minda Bawah Sedar

1. Cara menggunakan CD Minda Bawah Sedar ini adalah sangat mudah. Anda hanya perlu mendengar CD ini. Mainkan CD Minda Bawah Sedar ini menggunakan sebarang peralatan elektrik yang boleh memainkan CD, contohnya pemain CD pada radio keset atau komputer. Ada juga pemain VCD dan DVD yang boleh memainkan CD. Periksa dulu manual pemain VCD atau DVD anda sebelum memainkan CD Minda Bawah Sedar anda. Harga radio keset yang boleh memainkan CD sekarang adalah dibawah RM 100 sahaja. Jika anda tiada pemain CD, elok anda beli radio keset yang boleh memainkan CD sahaja. Ia akan mendatangkan menafaat yang banyak apabila digunakan untuk mendengar CD Minda Bawah Sedar ini.

2. Anda tidak perlu memberi perhatian kepada CD ini. Anda boleh memasang CD ini dan membuat kerja lain seperti memasak , mengemas rumah dan menonton televisyen. Ini adalah kerana minda bawah sedar akan terus mendengar pernyataan- pernyataan ini walaupun anda tidak memberi perhatian kepada CD Minda Bawah Sedar tadi. Asalkan telinga anda boleh mendengar bunyi CD tadi sudah mencukupi.

3. Anda juga boleh mendengar CD Minda Bawah Sedar ini semasa tidur. Semasa tidur, Minda Bawah Sedar anda masih berjaga. (sedar). Jadi CD Minda Bawah Sedar akan masih didengar oleh Minda Bawah Sedar anda. Jadi ia akan menghasilkan kesan yang serupa seperti jika didengar semasa jaga. Jika pemain CD anda mempunyai fungsi 'Repeat'", pilihlah fungsi ' Repeat' ini. Ini akan membolehkan CD Minda Bawah Sedar bermain berulangkali sehingga anda bangun dari tidur. Kesannya pun dapat dilihat dengan lebih cepat.


PERHATIAN

1. Komponen ketiga CD Minda Bawah Sedar iaitu gelombang yang dihasilkan boleh menyebabkan rasa mengantuk. Jadi jangan mendengar CD Minda Bawah Sedar semasa memandu.

2. JANGAN BUAT SALINAN CD MINDA BAWAH SEDAR yang anda beli. Ini adalah kerana apabila membuat salinan hanya komponen pertama ( iaitu bunyi yang boleh didengar oleh telinga seperti muzik atau deruan ombak) sahaja boleh dibuat salinan. Komponen kedua (pernyataan) dan ketiga (gelombang khas) yang tidak boleh didengar oleh telinga mungkin mengalami perubahan. Jika anda mendengar juga salinan CD Minda Bawah Sedar, ini mungkin memudaratkan minda anda. CD Minda Bawah Sedar tulin yang anda beli dari kami adalah salinan sebuah program rakaman yang ditempah khas dari Amerika Syarikat. Pernyataan yang anda dengar adalah dalam Bahasa Malaysia yang dirakamkan di Malaysia dan dihantar ke Amerika Syarikat. Kemudian program rakaman ini dibuat dengan menggunakan alat rakaman yang canggih. Ini adalah supaya anda boleh memahaminya dengan senang.

3. Setengah orang mungkin mengalami rasa sedikit kurang selesa atau sakit kepala bila mendengar CD Minda Bawah Sedar. Ini adalah kerana ada pernyataan yang anda dengar dari CD Minda Bawah Sedar sedang mengubah kepercayaan anda. Contohnya katakan anda percaya bahawa menjadi kurus adalah sukar bagi anda. Maka anda memang akan mengalami masalah untuk menjadi kurus selagi anda tidak menukar kepercayaan yang menjadi kurus adalah sukar bagi anda. Jika anda memakan ubat kurus, badan anda susah untuk menjadi kurus. Badan anda akan menjadi gemuk sebaik sahaja anda berhenti makan ubat kurus tadi. Walaupun anda kurangkan makanan anda, anda masih gemuk . Ini sesuai dengan kepercayaan anda bahawa menjadi kurus adalah sukar bagi anda.

Dalam CD Minda Bawah Sedar untuk kurus, ada pernyataan ' menjadi kurus adalah senang untuk saya'. Apabila minda bawah sedar anda mendengar pernyataan ini, ia akan cuba melawan kerana ia bertentangan dengan kepercayaannya bahawa menjadi kurus adalah sukar bagi anda. Inilah yang menyebabkan sakit kepala tadi.(kerana minda bawah sedar melawan). Jangan risau. Teruskan mendengar CD Minda Bawah Sedar kerana sakit kepala anda akan hilang dalam masa beberapa hari apabila minda bawah sedar anda mengalah dan menerima kepercayaan bahawa menjadi kurus adalah senang bagi anda. Barulah akan nampak perubahan ketara dalam berat badan anda. Ini adalah serupa bagi semua CD Minda Bawah Sedar. Jika ada pernyataan yang bertentangan dengan kepercayaan anda yang salah, maka anda akan sakit kepala. Teruskan sahaja mendengar CD Minda Bawah Sedar. Bila sakit kepala hilang, anda akan dapat melihat perubahan yang ketara seperti yang anda inginkan.Sakit kepala ini bersifat sementara. Anda boleh memakan Panadol bila sakit kepala jika perlu. (jangan makan Panadol melebihi hadnya). Jika anda tidak mengalami sakit kepala, jangan risau , CD Minda Bawah Sedar anda masih berkesan.

4. Orang yang mendengar CD Minda Bawah Sedar mestilah mempunyai niat untuk berubah. Jika tidak , CD Minda Bawah Sedar tidak akan mempunyai kesan yang banyak. Contohnya seorang yang berniat untuk menjadi kurus, bila dia mendengar CD Minda Bawah Sedar untuk menjadi kurus, dia akan menjadi kurus. Sebaliknya , seorang yang tidak mahu menjadi kurus, jika dia mendengar CD Minda Bawah Sedar untuk menjadi kurus, maka dia tidak akan mengalami perubahan yang begitu ketara.

Begitu juga bila seorang yang ingin berhenti rokok, bila mendengar CD Minda Bawah Sedar untuk berhenti rokok, maka dia akan berhenti rokok. Sebaliknya jika ada seorang yang tidak mahu berhenti rokok mendengar CD Minda Bawah Sedar untuk Berhenti Rokok, dia tidak akan berhenti rokok. Dia hanya akan mengurangkan merokok sahaja. Dia akan kehilangan ketagihan untuk merokok tetapi akan terus merokok. Pendengar mestilah mempunyai kemahuan untuk berubah dahulu. (contohnya keinginan untuk berhenti merokok)

5.Peringkat Umur

CD Minda Bawah Sedar KURUS 16 tahun keatas
CD Minda Bawah Sedar KANSER 16 tahun keatas
CD Minda Bawah Sedar JURUJUAL HEBAT (USAHAWAN) 16 tahun keatas
CD Minda Bawah Sedar HENTI ROKOK 16 tahun keatas

5. Kesimpulan.
a) Cara penggunaan : Dengar sahaja CD Minda Bawah Sedar anda. Anda tidak perlu memberi perhatian. Anda boleh mendengar semasa membuat kerja atau tidur.

b) Jika mengalami sakit kepala, teruskan mendengar CD Minda Bawah Sedar.

c) Jangan dengar CD Minda Bawah Sedar semasa memandu

d) Asalkan ada niat untuk berubah , maka anda akan dapat melihat perubahan ketara dengan cepat dan berkekalan tanpa kesan sampingan seperti yang anda inginkan.

Sekian. Terimakasih

No comments:

Post a Comment