Sunday, September 13, 2009

CD Minda Bawah Sedar KANSER

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



PERHATIAN PENTING



CD Minda Bawah Sedar untuk pesakit kanser BUKANLAH PENGGANTI UNTUK RAWATAN DOKTOR. RAWATAN YANG DITERIMA DARI DOKTOR SAMADA KERAJAAN ATAU SWASTA MESTILAH DITERUSKAN SEMASA MENGGUNAKAN CD Minda Bawah Sedar Kanser.



Cara penggunaan : sama seperti yang diterangkan sebelum ini untuk CD Minda Bawah Sedar yang lain.



Banyak kajian- kajian di Barat yang dilakukan di universiti terkemuka menunjukkan keadaan minda seorang pesakit kronik seperti sakit kanser banyak mempengaruhi proses pemulihan penyakit. Minda juga mempengaruhi kualiti hidup pesakit kronik ini selepas dan semasa mendapat rawatan. CD Minda Bawah Sedar untuk pesakit kanser mengubah minda mereka supaya mereka menjadi ceria, berfikiran positif mahu sembuh dan berbagai-bagai sifat positif lain. Sifat-sifat ini akan membantu mereka pulih dengan lebih cepat. Sifat- sifat ini juga akan membaiki kualiti hidup mereka.

Seperti yang saya sebutkan diatas, rawatan dengan doktor mestilah diteruskan. Rawatan susulan mestilah dibuat walaupun pesakit nampak semakin pulih selepas penggunaan CD Minda Bawah Sedar untuk Kanser.

CD Minda Bawah Sedar ini sesuai digunakan oleh semua pesakit kanser tanpa mengira jenis kanser. CD Minda Bawah Sedar kanser juga boleh digunakan oleh pesakit yang sedang menerima atau sudah menerima radioterapi, kemoterapi atau pembedahan.

Pesakit kanak - kanak kurang sesuai menggunakan CD Minda Bawah Sedar kanser kerana gelombang yang dihasilkan akan menyebabkan rasa kurang selesa dalam telinga mereka. Mereka yang berumur 16 tahun keatas sesuai menggunakan CD Minda Bawah Sedar Kanser.

Sekian

Dr Mohamed Farook Raj Mohamed

http://drfarook.blogspot.com



No comments:

Post a Comment